سایت صاد بیوتی یک سایت برای یک فروش لوازم آرایشی بهداشتی بوده  که خیلی سریع به شیوه طراحی رسیدیم و طبق عادت همیشگی گروه ایران دیتا نوین سایت زودتر از موعد و زیر یک هفته تحویل گردید از نکات قابل تامل بر طراحی و پشتیبانی فروشگاه صاد بیوتی میتوان به این عنوان اشاره کرد که با توجه به عدم قرارداد پشتیبانی و عدم دریافت وجهی در طول مدت تحویل سایت بارها بنا به تغییرات ادمین ( کارفرما) و بار زیاد ترافیک که گاهاً موجب ارورهای زیادی میشد با اطلاع رسانی به گروه ایران دیتا نوین خیلی سریع و بدون هیچ هزینه ای رفع گردید

مشتریصادبیوتی
آدرس سایتsadbeauty.ir
سال تکمیل1402
زیرساختهاست و دامنه
ارزش7،000،000
طراحمرتضی مجیدی
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

سایت صاد بیوتی یک سایت برای یک فروش لوازم آرایشی بهداشتی بوده  که خیلی سریع به شیوه طراحی رسیدیم و طبق عادت همیشگی گروه ایران دیتا نوین سایت زودتر از موعد و زیر یک هفته تحویل گردید از نکات قابل تامل بر طراحی و پشتیبانی فروشگاه صاد بیوتی میتوان به این عنوان اشاره کرد که با توجه به عدم قرارداد پشتیبانی و عدم دریافت وجهی در طول مدت تحویل سایت بارها بنا به تغییرات ادمین ( کارفرما) و بار زیاد ترافیک که گاهاً موجب ارورهای زیادی میشد با اطلاع رسانی به گروه ایران دیتا نوین خیلی سریع و بدون هیچ هزینه ای رفع گردید.

 

برای بازدید از سایت طراحی شده کافی است تا به لینک زیر مراجعه کنید یا از همین مشتری درباره کیفیت کار و سرعت اجرای پروژه بپرسید

صادبیوتی

آیا به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای طراحی، پشتیبانی و نگهداری سایت خود هستید؟ آیا می خواهید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و رتبه بالاتری در گوگل بگیرید؟ آیا می خواهید با یک تیم متخصص و با تجربه همکاری کنید که به شما کمک کند سایت خود را بهتر و سریعتر اداره کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، شما در جای درست هستید!

ما یک سایت متخصص در ارائه خدمات طراحی، پشتیبانی و نگهداری سایت هستیم. ما با استفاده از ابزارهای حرفه ای و استانداردهای جدید، سایت شما را طراحی می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و کلمات کلیدی مهم را هدف قرار دهید. ما همچنین سایت شما را پشتیبانی و نگهداری می کنیم و مشکلات احتمالی را حل می کنیم.

در این سایت، شما می توانید نمونه کارهای ما را در زمینه های مختلف ببینید و با پروژه هایی که ما انجام داده ایم آشنا شوید. شما همچنین می توانید با ما در ارتباط باشید و نیازها و بودجه خود را با ما در میان بگذارید. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا بهترین راه حل را برای سایت شما انتخاب کنیم.

پس چه منتظر هستید؟ همین حالا با ایران دیتا نوین تماس بگیرید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. ما منتظر شنیدن صدای شما هستیم!
09991349996

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *